0
Uw winkelwagen bevat geen artikelen

Veelgestelde vragen

Hier kan je terecht voor de meest gestelde vragen. Vind je nog geen antwoord op je vragen contacteer ons dan of stel je vraag via het formulier.

Wat is Erectiepillen-Online.nl?

Erectiepillen-online.nl is een online apotheek met een duidelijke visie: de patiënt centraal. De ervaring van de patiënt bij een klassiek apotheekbezoek overtreffen is onze missie.

Door slimme hulpmiddelen en gerichte informatie geven we jou als bezoeker gepast en discreet advies en begeleiden we je naar de producten die bij jou passen. Je kan kiezen uit een groot assortiment gezondheidsproducten alsook voorschriftvrije geneesmiddelen. Een snelle levering van jouw bestelling en correcte informatie van de leverdatum staan voor ons voorop. De patiënt centraal, zonder gedoe.

Is Erectiepillen-Online.nl een echte apotheek en wie is de initiatiefnemer?

Erectiepillen-Online.nl, apotheek online, is een initiatief van apotheek Erectiepillen Apotheek B.V., gevestigd te Mijdrecht en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder dossiernummer 80074715.

Kaspar Jung is de apotheker-titularis. Apotheker Kaspar: “Ik zie erop toe dat de aflevering van geneesmiddelen en gezondheidsproducten volgens de goede praktijken van een apotheek verlopen en de wettelijke aspecten steeds strikt gevolgd worden. Ons team van apothekers en apotheekassistenten zorgen voor persoonlijk advies.”

Waarom Erectiepillen-Online.nl?

De apotheekwereld ondergaat grote veranderingen. Louter dan producten online verkopen, wilt Erectiepillen-Online.nl het klassieke apotheekbezoek overtreffen met het eenvoudige idee dat we de patiënt centraal plaatsen.

We doen er alles aan zodat winkelen bij Erectiepillen-Online.nl een ontspannende activiteit is waarbij je snel geholpen wordt op een warmhartige en professionele wijze. Klantvriendelijkheid in elk gesprek of vorm van contact, daar gaan we voor. We zijn ervan overtuigd dat het fijn is jou te mogen kennen en te mogen verwelkomen als klant. Heb je een specifieke vraag of verzoek? We doen er alles aan om je positief te verrassen.

Wat zijn de levertijden en verzendkosten voor een product?

Bij Erectiepillen-Online.nl doen we er alles aan om je correct te informeren zodat je altijd weet wanneer je een product mag verwachten als je het bestelt. Levertijden en verzendkosten worden aangegeven in het gedeelte "Verzending en Levering" en bij het plaatsen van een bestelling voor het product.

Kan ik via telefoon, email of fax bestellen?

Neen, bij Erectiepillen-Online.nl bestel je enkel online op de webshop die volledig geautomatiseerd is, net als het betaalproces. Maar we kunnen je wel telefonisch begeleiden en dat dien we met plezier. Bel ons gerust op de nummers die op de site vermeld staan.

Ik weet niet zeker welk product ik nodig heb, kan ik hierin advies krijgen?

Aangezien Erectiepillen-Online.nl een online apotheek is, willen wij ook hetzelfde advies geven als in een fysieke apotheek. Uw vragen staan dus vrij. Neem contact op met ons.

Met welke betaalmiddelen kan ik betalen?

Je kan op de Erectiepillen-Online.nl site betalen met de volgende betaalmiddelen: Visa, Mastercard, American Express en bankoverschrijving. Betaling met cheque of onder rembours is niet mogelijk.

Wanneer moet ik betalen als ik voor bankoverschrijving kies?

We raden je aan om zo snel mogelijk over te schrijven aangezien je order pas verwerkt wordt als we de betaling correct ontvangen.

Reken op 1 à 4 werkdagen vooraleer je betaling bij ons binnenkomt. Indien we binnen de 7 dagen geen betaling ontvangen, wordt de bestelling geannuleerd.

Is elektronisch betalen wel veilig?

De betalingen op de site worden afgehandeld door DocData Payments. Om de veiligheid van het afronden van online betalingen te waarborgen, voldoet Docdata Payments aan een diversiteit aan veiligheidsregels en technologieën, gesteld door de financiële instellingen.

Waar let ik best op om correct te betalen?

In het betaalscherm moet je alle gegevens correct ingeven opdat jouw betaling kan worden uitgevoerd. Volg alle instructies nauwlettend op. Bij vragen of problemen, dan neem je best contact op met onze klantendienst.

Hoe weet ik of mijn betaling succesvol is verlopen?

Na het succesvol uitvoeren van je betaling kom je terecht op de bedankpagina en vervolgens ontvang je van Erectiepillen-Online.nl een e-mail met de bevestiging van jouw bestelling. Hierin krijg je een volledig overzicht van je bestelling: bestelde producten, besteldatum, betaalwijze, factuur en leveradres. Indien de betaling niet is uitgevoerd, kom je terug in het betaalscherm en kan je het eventueel opnieuw proberen met een andere betaalmethode.

Ik heb betaald, hoe weet ik of mijn bestelling nu wel echt is doorgezonden?

Je ontvangt enkele minuten na een succesvolle betaling een e-mail met de bevestiging van jouw bestelling.

Ik heb mij vergist van leveringsadres, is het nog mogelijk dit te wijzigen?

Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, kan het verzendadres aangepast worden. Is je pakketje reeds vertrokken? Dan zal dit jammer genoeg niet meer mogelijk zijn.

Om deze reden is het belangrijk om dit steeds zo snel mogelijk te melden aan onze klantendienst. Op die manier kunnen zij het leveradres nog op tijd aanpassen.

Kan ik laten leveren op een plaats naar keuze?

Tijdens het bestelproces kan je een alternatief leveradres opgeven. Dit kan zijn bij vrienden, familie of zelfs op je werk. Je kan voor sommige landen ook opteren voor levering in een afhaalpunt.

Wanneer kan ik mijn pakketje verwachten?

Tijdens het bestelproces heb je al de beloofde leverdatum meegekregen. Eenmaal jouw pakketje bij Erectiepillen-Online.nl is ingepakt, ontvang je een inpakbevestiging per e-mail. Vervolgens krijg je een verzendbevestiging per e-mail als Erectiepillen-Online.nl het pakketje heeft verzonden met de pakketjesdienst (DPD, Bpost, PostNL). In deze e-mail vind je een track & trace link terug naar waar je de leveringsstatus van jouw pakketje kan opvolgen.

Volg dan de trackingscode die de leveringsdienst je geeft (Bpost, PostNL) om te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Voor problemen met de levering van je pakketje, mag je altijd onze klantendienst contacteren.

Mijn pakketje had reeds geleverd moeten zijn. Wat doe ik?

Controleer de track & trace status van jouw pakketje op de website van de pakketjesdienst. De link kan je terugvinden in de verzendbevestiging e-mail van Erectiepillen-Online.nl.

Als je betaald hebt via overschrijving, kan het enkele dagen duren vooraleer het bedrag op onze rekening staat. Nadat wij je betaling ontvangen hebben, sturen we je een bevestigingsmail van ontvangst. Reken op een totale verwerkingstijd van 3 à 5 werkdagen in dit geval.

Ik heb een verkeerd/niet-besteld product ontvangen. Wat nu?

Een verkeerd product ontvangen? Dat is zeker niet de bedoeling. Neem meteen contact op met onze klantendienst en we proberen een oplossing te vinden voor jou.

Kan ik een bestelling terugzenden? Hoe?

Indien je denkt dat je producten hebt ontvangen die in aanmerking komen voor retour, gelieve dan de volgende stappen te volgen: neem contact op met Erectiepillen-Online.nl voor goedkeuring van retour en ontvang een retournummer. Heb je vanaf de dag van ontvangst 14 kalenderdagen de tijd om terug te zenden. Stuur de ongeopende en niet gebruikte producten met eventuele originele documenten terug met een vervoerder naar keuze.

Welke gegevens worden bijgehouden? Waarom?

We bewaren enkel de informatie die nodig is om je te identificeren, contact met je op te nemen en je een persoonlijke service te bieden.

Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan Erectiepillen-Online.nl (kaartnummer, geldigheidsdatum, cryptogram...). Enkel het betalingsakkoord wordt ons overgemaakt door de paymentprovider Ogone (Europees leider voor beveiligde online betalingen).

Alle informatie die u ons verstrekt, wordt gecodeerd volgens het SSL-protocol.